Se încarcă...

Despre aplicație

Aplicația noastră CloudSSM oferă un set complet de funcționalități digitale, concepute pentru a facilita gestionarea cerințelor de securitate și sănătate la locul de muncă. Indiferent de dimensiunea companiei tale sau dacă operezi într-un oraș mare precum București, aplicația noastră îți asigură control deplin asupra tuturor proceselor SSM, adaptându-se nevoilor fiecărei organizații

Funcționalități esențiale

Siguranță și sănătate în muncă complet online (SSM)

Instruire online personalizată SSM
Fiecare sesiune de instruire SSM poate fi personalizată pentru a se potrivi nevoilor fiecarei companii. Platforma noastră este adaptabilă și flexibilă, asigurându-se că toate materialele (documente, video, etc.) sunt încărcate și alocate angajaților conform procedurilor legale și interne.

Instruiri inițiale și obligatorii (periodice) SSM
Prin intermediul platformei CloudSSM, angajații participă la sesiuni inițiale și periodice de instruire SSM, precum și la cursuri obligatorii, la locul de muncă, de pe orice dispozitiv și din orice locație. Întregul proces este înregistrat și materialele sunt păstrate conform cerințelor legale.

Functionalitati dedicate specialiștilor SSM și managerilor de echipă

  • Management: Companie, Departamente, Sucursale
  • Managementul angajaților și al grupurilor de instruire (bazat pe coduri COR, pentru România, cu posibilitate de adaptare in functie de tara)
  • Crearea, gestionarea si alocarea instruirilor in functie de tematica de instruire
  • Managementul accidentelor de muncă
  • Generarea diferitelor tipuri de rapoarte (SSM, situatii de urgenta, accidente, medicina muncii)

Interfață dedicată pentru angajați, prin intermediul cărora aceștia vor putea

  • Vizualiza instruirilor alocate
  • Parcurge testarile asociate instruirilor
  • Vor semna electronic fisele de instruire generate automat la finalizarea testării
  • Urmări statusul documentelor și instuirilor asociate statului de angajat

Testarea cunoștințelor la sfarsitul instruirii poate fi construită dinamic direct în aplicația CloudSSM, automatizând astfel procesul de testare! Angajații pot face instruirea din orice locație și pe orice dispozitiv conectat la internet!

Fișele de instruire SSM sunt generate automat, precompletate cu toate informațiile cerute de legislație și introduse în fluxul de semnare digitală, eliminând astfel utilizarea hârtiei și riscul de pierdere a documentelor, oferind în același timp un control mai mare asupra procesului de semnare.

Managerii pot urmări progresul instruirii și pot genera rapoarte de conformitate pentru audituri SSM interne sau externe.

Aplicația este accesibilă de oriunde și de pe orice dispozitiv, oferind flexibilitate atât angajaților, cât și managerilor. Indiferent de locația companiei dvs., platforma CloudSSM este ușor de utilizat și de integrat.

Semnarea electronică a înregistrărilor SSM și SU se finalizează prin arhivare într-o arhivă legală acreditată.